Aktualności

    • Najnowsze

      Aktualności

        • Gra terenowa w Alhambrze

        • 18.07.2025
        • 15 lipca 2025 r. pięciu nauczycieli z PSP im. H. Sienkiewicza w Myśliszewicach, pełnych inspiracji i cyfrowych pomysłów, zakończyło kurs „Inclusive Classroom through ICT” w słonecznej Maladze w ramach projektu „Zagraniczna mobilność uczniów i kadry edukacji szkolnej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021- 2027 Jednym z najbardziej angażujących elementów kursu była gra terenowa w Alhambrze, gdzie nauczyciele, z pomocą aplikacji Goosechase, wykonywali kreatywne zadania – m.in. wcielali się w rolę zagubionych turystów, korzystali z rozszerzonej rzeczywistości (AR), rozwiązywali zagadki przy użyciu Google Lens, eksplorując historię tego niezwykłego miejsca w nietuzinkowy sposób. Finał kursu był okazją do refleksji, ewaluacji i podsumowania intensywnego tygodnia nauki. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat potwierdzający rozwój kompetencji cyfrowych i edukacyjnych. To doświadczenie z pewnością zaowocuje nowymi rozwiązaniami w naszej szkole, jeszcze bardziej otwartej na różnorodność i cyfrową przyszłość edukacji! Osiągnięte cele: Zwiększenie odsetka nauczycieli o średnich i wysokich kompetencjach informatycznych do 60% Zwiększenie świadomości wielokulturowej i nastawienia międzynarodowego o 20% Zwiększenie zrozumienia różnorodności i integracji o 20% Dziękujemy za wspólnie spędzony czas i zapraszamy do obejrzenia naszej fotorelacji! #FRSE #ICT #InclusiveEducation #NowoczesnaSzkoła #PSPMyśliszewice #Goosechase #ARwEdukacji #GoogleLens

        • „Inclusive Classroom through ICT” w słonecznej Maladze!

        • 15.07.2025
        • W dniach 10–16 lipca 2025 r. pięciu nauczycieli z PSP im. Henryka Sienkiewicza w Myśliszewicach uczestniczy w kursie „Inclusive Classroom through ICT” w słonecznej Maladze!

          Podczas intensywnych szkoleń uczą się, jak wykorzystywać technologie cyfrowe do wspierania inkluzji, tworzyć angażujące materiały edukacyjne i budować klasę otwartą na każdego ucznia.

          To nie tylko rozwój zawodowy, ale też wymiana doświadczeń z nauczycielami z całej Europy!

          Wiedza, inspiracje i nowe pomysły już wkrótce zagoszczą w naszych salach lekcyjnych!

          Zapraszamy do śledzenia naszej fotorelacji z Malagi!

          #FRSE #ICT #InclusiveEducation #Malaga2025 #NowoczesnaSzkoła #PSPMyśliszewice

        • Uroczyste Zakończenie Roku Szkolnego 2024/2025.

        • 03.07.2025
        •  

          W piątek, 27 czerwca Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza uroczyście zakończyła rok szkolny 2024/2025. Był to dzień pełen radości, podziękowań i zasłużonych wyróżnień.

          Swoją obecnością uroczystość uświetnili przedstawiciele władz Gminy Jedlni-Letniska: Wiceburmistrz Tomasz Siczek oraz Kierownik Referatu Edukacji, Kultury i Sportu, Pani Elżbieta Wertejuk. Wręczyli oni stypendia najzdolniejszym uczniom naszej szkoły, doceniając ich ciężką pracę i wybitne osiągnięcia.

          Pani Dyrektor Marzena Krakowiak pogratulowała uczniom wspaniałych wyników w nauce, a także złożyła serdeczne podziękowania nauczycielom oraz rodzicom za ich zaangażowanie i owocną współpracę przez cały rok szkolny.

          Jednym z najbardziej wzruszających momentów było wykonanie pięknego Poloneza przez uczniów klas trzecich oraz ósmych, co spotkało się z dużym aplauzem. Uczniowie mieli również okazję wyrazić swoją wdzięczność nauczycielom i wychowawcom za trud i serce włożone w ich edukację i wychowanie, wręczając im symboliczne kwiaty.

          Cała uroczystość przebiegła w podniosłej atmosferze, będąc świadectwem wzajemnego szacunku i docenienia wysiłków całej społeczności szkolnej.

        • Mamy to! Nasza świetlica – NA MEDAL!

        • 26.06.2025
        • Z ogromną radością informujemy, że w roku szkolnym 2024/2025 nasza świetlica wzięła udział w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Świetlica na medal” Główne cele projektu to: integracja zespołu świetlicowego, rozwijanie umiejętności pracy w grupie, kształtowanie empatii i wrażliwości na potrzeby innych – wszystko to w duchu edukacji włączającej.Projekt promował świetlice jako miejsca twórczej aktywności dzieci i nauczycieli oraz sprzyjał wymianie doświadczeń między placówkami z całej Polski.Uczniowie uczęszczający do świetlicy z zaangażowaniem realizowali zadania projektowe w terminie od 1 października 2024 r. do 30 kwietnia 2025 r.Co ważne, projekt był zgodny z kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2024/2025.

  • Galeria zdjęć

    • brak danych